Monday, December 31, 2012

Rebat RM200

Pengumuman Najib pada bajet 2013 untuk memberi rebat RM200 kepada golongan belia berpendapatan rendah untuk membeli telefon pintar disambut dengan riang oleh golongan belia di negara ini. Ada yang ingin membeli samsung S3, galaxy note, beam dan henset mahai yang lain.

Pun begitu harapan mereka untuk membeli samsung S3 dengan harga murah rm200 tidak kesampaian apabila hanya harga henset rm500 dan kebawah sahaja yang layak dapat rebat rm200 ni, henset yang atas dari rm500 tidak ada ye..maka merana lah mereka yang berhajat hendak pakai henset yang kemas-kemas.

Dah umum sah-sah rebat untuk mereka yang kurang berkemampuan maka hanya mereka yang tidak mampu je la yang beli. yang mereka yang kaya raya tak perlu lah nak rebat-rebat kan.

Tapi ini lebih kepada nak menghabiskan stok-stok henset murah bawah rm500 serta menolong geng-geng jual henset ini clear dia punya stok la.

So sapa mampu pakai S3 pakai la sapa mampu pakai galaxy Y pakai la..

0 comments:

Post a Comment